Thursday, July 19, 2012

SERÇEV -Sizin Yardımlarınıza İhtiyacımız Var-



Her birimiz günümüzde yardıma muhtaç insanların varlığı ve çokluğu karşısında üzülüyoruz.

Özellikle bu dünyaya farklı fiziksel yoksunluklarla gelmiş çocuklarımız için ...

Onların koşamadığı bahçeler,göremedikleri deniz,duyamadıkları anne sesi,yaşayamadıkları sevinçlerdir  yüreğimizi burkan.Boğazımızın tam orta yerine taş gibi bir yumruk oturtan değil mi?

Biliyorum yaşamak gül bahçesinde gezinmek değil elbette.

Ama öyle zamanlar var ki,kendimizi mis kokulu rengarenk güller arasında, tüm kaygılardan uzak hissederiz.

Sizi bilmem ama ben bu duyguyu küçücük çabalarla gülümsetmeyi başardığım yüzleri gördüğümde sıklıkla yaşarım.

Tüm çabam, ömrümde böyle zamanları daha çok tadabilmek adınadır.

Yaklaşık 10 yıl gibi bir süredir çeşitli Sivil Toplum Kuruluşlarında gönüllü çalışmalarım oluyor.

Sizlerinde bildiği gibi Lösev (Lösemili Çocuklar Vakfı) bunların başında ve her daim vazgeçilmez adresimiz.

Ne güzel ve ne çok şey yaptık sizlerle birlikte .

Önce, bir zamanlar üyesi olduğum Altın Örgü Forumda,sonra da Bulut Gölgesinde ve Ravelry de.




Biliyor musunuz adını bu yardım etkinliklerinden alır benim bloğum.

Bir insanı mutlu etmek adına yaptıklarımız, kavurucu bir yaz gününde kısacık bir an serinleten bir bulut gölgesidir benim gözümde.

Öylesine hafif,geçici ama makbul.

Dostlarım bilir,her etkinlik öncesinde yardım yapacağımız adres konusunda titizlenir,kılı kırk yararım tabiri caiz ise .

Yakınlarıma,arkadaşlarıma danışır,fikirlerini alır sonra burada paylaşırım sizlerle.

İsterim ki amacımız hedefinden şaşmasın.El emeği göz nuru işlerimiz doğru yerlerde değerlensin.

Kıymeti bilinsin.Sevgi götürsün,şifa,tebessüm taşısın paketlerimiz.

Kötü niyetli hiç kimse bizim halis niyetimizden nemalanamasın.

Bir dua,bir sıcacık dokunuş,bir güzel gülüştür bizim ödülümüz sadece.

Ama dünyalar kadar büyük ,ama kocaman.

Şimdi bilgi ve deneyimlerimi benim için yepyeni bir adres de değerlendirmek istiyorum.

Yine bu güzel yolda benimle birlikte yürümek isteyen siz dostlarımla birlikte elbette.

Yine çocuklarımız için.

Yine çocuklar gülsün diye.

 SERÇEV için. 

Serebral Palsili (beyin felçli) çok özel çocuklarımız için.

Ekim ayında gerçekleştirmeyi planladığım kermes de emeğiniz,varlığınız ve dualarınızla yanımda olmanız her zaman olduğu gibi yine beni çok mutlu edecek.

Bu vesile ile mubarek Ramazan-ı Şerif inizi şimdiden kutluyorum.

Hayırlara vesile olsun.

Sevgilerimle.




No comments:

Post a Comment