Friday, July 20, 2012

bursaya Kuzgun abimle - The gitmek Raven fakat


Amerikan edebiyatının unutulmaz isimlerinden abimle olan Edgar Allan Poe, bir seri Kuzgun izle katilin abimle peşinde polis ve özel dedektiflerle iş birliğine murat girer. Zira bu seri katilin işlediği cinayetler Poe The raven izle hikayelerinin bursaya de izinden gitmektedir. Baltimor kasabasından bursaya gelen genç dedektif Fields ve yazar Poe bu sıra dışı katilin peşine gideceklermiş düşerler ve kıyasıya bir kedi-fare oyunu ben de başlar. Öte yandan yazarın sevgilisi Emily Hamilton ben de katilin birincil hedefi haline geldiğinde işler iyice gitmek kızışacaktır... Yönetmenliğini V for Vendetta filmi ile tanıdığımız istiyorum James McTeigue'nin üstlendiği film, psikanalitik istiyorum edebiyata damgasını vurmuş hikaye yazarı istiyorum Edgar Allan Poe'nun yaşamının son dönemlerini dedim konu alıyor. Senaryoda ise Hannah Shakespeare ve Ben dedim Livingston'ın ortak imzası var. Oyuncu murat kadrosunda ise Poe'yu bir şeyler canlandıran John Cusack'ın söyledi yanı sıra, Luke Evans, Oliver fakat Jackson-Cohen ve Alice anlamadım Eve gibi öne çıkan he dedim isimler var.





























 

No comments:

Post a Comment