Wednesday, July 18, 2012

I wish I had!




Herkese merhaba! Cuma günü ne güzel bir gündür, bütün işler ertelenir,cumartesi ne yapsak hayalleri kurulur,bir telaş içinde hazırlanıp oralara buralara gidilir..güzel bişeyler yapılır da yapılır :)





Ben de bugün minik yeğenlerimi beklerken sizlere sezonun en sevdiğim, hep benim olsa diye -düşünecek o kadar ciddi meseleleri bırakıp- hayallerini kurduğum cicileri sizlere bir özet geçmek istedim. 






Eğer bir şeyi gerçekten kalpten isterseniz olur! Ben inanıyorum :) hepsi benim olacak! : P











Peplum Bluzlar,etekler hepsine bayılıyorum..














Dantel şortlar,etekler..









Denizler altında yüzbin fersah :)














Bilekten Sandaletler






Çiçekli etekler,şortlar..





Işıl Işıl KOLYELER..





Sırt dekolteli elbiseler..









Kırmızısı var ama çizgili Loafera hasta oldum!






payetlii her bi şey!





Boyfriend pantolonlar vee bu güzelim topuklu sandallar!





Chaneller..!





Bej topuklu&pembiş chanel!





Renkli çerçeveli gözlükler!!





Desenli,çiçekli ojeler..







gül bahçesi gibi canlı tulumlar,etekler,elbiseler..







Mercan ve tonları& clutchlar!



 Bebe yaka..vb metal takılar..Volenli bluzlar ben genelde kalem etek kombini seviyorum ama keten pantolonla da hoş olmuş..







 Sivri burun topuklu..





Renk Renk bileklikler,altın saatler,NEON blazerlar..

















Dantel çorap&taytlar..






Metal Kemerler ve

Turuncu&pembe uyumu..









Şifon gömlekler..






 Vintage mayolar,bikiniler..



Ve en sevdiklerimden peplun etek!

Şimdilik bukadar.. Sezon Trendlerine önce yadırgasak da hepimiz bayılıyoruz !

Mutlu kalın...


No comments:

Post a Comment